Loppat loss

Efter en förödande tågresa igår så landade jag i Huskvarna. Jag vill egentligen inte ens tänka på det katastrofala som hänt då jag först på måndag får veta om jag ska bli förtvivlad på riktigt. Det räcker nog med att jag skriver att jag glömde en väska med jävligt viktiga saker i. Blir så jävla arg på mig själv!

Efter en riktig familjekväll med tacos och  På spåret så sov jag som en stock hela natten. 
Promenad innan frukost med pappa och sedan mysfrukost som mamma dukat fram under tiden.


Denna lördag har bland annat bestått av att jag och mamma loppat loss här i bygden. Vi var båda på ett riktigt fyndarhumör och hade verkligen lyckan med oss när vi smög runt bland hyllorna i diverse secondhandbutiker.

Jag får visa allt fint jag köpt när jag kommer hem då det nu ligger välpackat bland tidningspapper i väskan. 




Kommentera här: