Klart!

Det är över! Trodde knappt att denna dag skulle komma. Jag är helt slut, matt, kaputt i bollen och till på köpet har en dunderförkylning burit ut. Lägligt på ett sätt att den kom just nu om det inte vore för att nästa jobb börjar imorgon. Men jag har några timmar att kurera mig på och ladda om batterierna. 

Det jag tar med mig från den här perioden är en hel massa lärdom. Framförallt vetskapen om hur mycket redaktionellt slit som ligger bakom att inspelningar skall fungera. Sen har jag också fått några ruskigt härliga vänner på köpet som jag inte hade klarar det här projektet utan! 

Nu ska jag bada, sova lite till och sedan promenera bort till Nicklas mamma och å lite mat serverad. Lyx!
Vi var vakna tills att solen gick upp inatt. Avslutade den här perioden med lite avslutningsmingel på "Himlen där till".
1 Anonym:

skriven

Bra jobbat Emma 👏🏻 lycka till med nästa jobba nu å krya på dig! 😘

Kommentera här: