Danskväll

Sen när blev 01.15 en rimlig tid att åka hem från en utekväll??? Sitter på tunnelbanan hem och känner mig som Stockholms tröttaste människa samtidigt som jag känner mig som en riktig gamling som slänger in handduken redan nu. Självaste Halloween så borde man ju vara ute och svänga sina lurviga till långt in på småtimmarna. Men idag blev vi helt enkelt nöjda redan nu, jag, Nina och Sanna. 
Trots utebliven dans in på småtimmarna så hade vi en sjukt trevlig middag på Hearts följt av öl och dans på Soap... Att husera kring Stureplan en dag som denna är inget jag rekommenderar. VI, tre trevliga tjejer blev nekade två ställen "där det bara var lista" innan vi gick till ett ställe vi visste vi skulle komma in på. Trist kan jag tycka. Jäkla Stockholm till att ha storhetsvansinne på sina klubbar! Kul hade vi ändå och det är väl det som räknas! Trots späckat jobbschema behöver man komma hemifrån ibland för att kunna få lite egentid. Men imorgon är det jag och Nicklas som sover ut och bara umgås med varandra! 


1 Maria :

skriven

What?! Sjukt att neka coolaste katten.. 😘

Svar: Ja jag menar det😼
Emma Öhling

Kommentera här: