Höstshopping

Lönen har trillat in på kontot och man vet ju aldrig hur länge till den gör det så då gäller det ju att passa på att shoppa loss så länge det går... Ja eller så är det just det man inte borde göra men det går ju inte att tänka så hela tiden heller så jag har faktiskt köpt mig både en ny hösttröja och lite ny växtlighet till balkongen!

Tröjan blev min för 399kr på Lindex och är verkligen den pefekta hösttröjan med polokrage och rostbrun färg. Växterna som numera (visar bild senare) bor på balkongen består av Palettblommor och Ljung. Som alltid köpte jag mina växter hos "Blomsterringen" i Skanstull och det blev himla fint om jag får säga det själv.

Med de varma dagaran som just nu infunnit sig i Stockholm känner jag mig redo för hösten. Fortfarande värmande strålar från solen ihop med krispig luft gör det rätt behagligt att vistas utomhus och sen blir det ju faktiskt rätt så vackert också!
 

Kommentera här: