Ledig dag

Då har man varit här en vecka då! Konstigt det här med tidsaspekt då det känns som att jag varit här mycket längre än så. Vissa kollegor vill aldrig att den här perioden skall ta slut medan jag själv gärna ser att det rasslar till och blir hemfärd. Det har inget med jobbet att göra att jag vill att det skall gå snabbt för det är verkligen ett fläckfritt jobb just nu, men jag funkar liksom inte helt hundra när jag inte har någon nära person att bara vila ut hos. Tack och lov för att det i alla fall går enkelt att chatta och ringa via internet hem! 

Ledig dag idag har jag haft och aktiviteten för dagen har varit simning, hamburgelunch, strandhäng och glassätning! Vi har hittat ett litet trähus i färgen lila som säljer hemgjord glass! Riktigt smarrigt var det. Undertecknad tog apelsinglass och kokos och den glassen lär vi ta igen!

Nu väntar fyra dagars jobb igen innan ledighet.


Kommentera här: