Bröllop nummer tre

Igår var vi på bröllop. Tredje för i år inklusive vårt eget. Älskar att den här typen av tillställningar kommer att vara ett återkommande inslag i vårt liv ett par år framöver, jag hoppas det iaf (ingen press alla ogifta vänner).
Mitt i Småland höll vi i villet fall till den här gången. Kyrklig vigsel och sedan en hejdundrande middag och fest i en gammal brukslokal. Dra mig baklänges så cool lokalen var!
Vacker nyvigt brudpar lämnade oss en stund efter vigseln och då fick vi mingla runt bland all fin dekoration på festplatsen. Fotovänligt så det förslog!



Jag sa redan dagen efter vårt eget bröllop att jag ville göra om det. Efter gårdagens kärleksfest kan jag säga att jag inte direkt blev mindre sugen!


1 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

Ååå mysigt

Kommentera här: