Midsommarafton -16

Det blev inget regn. Inte heller åska eller blixtrar. Kallt var det inte heller. Det är inte ofta man får ett sådant väder på självaste midsommarafton men det här året så fick vi faktiskt det! 
 
Då planeringen denna vår inte direkt legat på att planera midsommarafton så blev det en lugn start för mig och Nicklas. Efter frukost och lite paus så blev det lunch på tu man hand. Jag kan inte minnas att jag tidigare firat midsommar enadst ihop med EN annan person men det gick ju an det också. Sillunch i sällskap av lite rökta räkor och kallt vitt vin på mamma och pappas balkong blev det.
När lunchen var uppäten och vi hunnit ta det lite lugnt en stund så dök vårt kvällsällskap upp. Nog för att jag och N har trevligt tillsammans men det var så himla fint att vi kunde få till kvällen tillsammans med M och O.
Sjukamp följde sedan. Undertecknad kom sist och herrn i huset tog hem det hela, bra komplement där. Dock ser jag mig själv som en vinnare då jag satte ALLA mina skott under skyttet förutom det sista (och avgörande) men det är liksom flera 100% förbättring sedan förra året!
En fin afton blev det och det var härligt att för första gången på många många år spendera den på samma ställe två år i rad. Kanske början på en tradition...
 
 
 
 

Kommentera här: