En nytt plagg

Det händer inte jätteofta just nu att jag köper nya kläder. Jag blir liksom inte motiverad när jag varje dag går klädd i ett neongult varselställ. Funderar typ på vad jag har för klädstil egentligen, vad är min personliga stil när jag inte har "lös och ledig klädsel" till jobbet...

Av min garderob att döma så finns ingen specifik stil. Det är en salig blandning av ljusa, mörka, tighta och lösa jeans och sedan allt ifrån småblommiga klänningar till svarta rockbandst-shirts. 

Sist jag var på stan så köpte jag iaf en ny top. En vit mjuk kortärmad top med någon form av kyssmunnar på. Lämpligt plagg kan jag tycka då den blir bra ihop med såväl ett par trasig bagyjeans som till den blommiga kjolen.
Från & other stories! Blev även handtvål och en flygplansvänlig body mist!

Kommentera här: