En vecka kvar!


Vart tog tiden vägen? Den där nedräkningen som sakta räknade ner från något över 300 dagar och nu är nere under tvåsiffrigt! Sjukt! Så jäkla sjukt!

Att jag och Nicklas skall gifts oss, just själva äktenskapet, känns inte så konstigt. DET har vi ju vetat i 1,5 år att vi ska. Det finns heller inget annat som känns mer rätt än att få bli N:s fru. MEN det är bröllopet/festen/eventet som känns sjukt. Att vi om en vecka skall anordna detta. Alla gäster som kommer dit för vår skull! Alla pengar som kommer gå åt till den här dagen. All planering som skett under det gångna året för att just denna, enda, dag skall bli så bra som möjligt. Och denna dag är om en vecka!

Idag åker jag till Jönköping. Igår fixade jag fransarna och i skrivande stund sitter jag och får håret fixat. En förlängning är på gång och jag är otroligt förväntansfull! Känns som att när jag ikväll sätter mig på bussen så går jag in i bröllopsdimman!
1 Maria:

skriven

Bara hör av dig om du behöver hjälp med något, Otto jobbar helg så jag är ledig 😘

Svar: Tack vännen! Skall sondera terrängen när jag kommer hem och se vad som finns på "to do-list". Tror läget är under kontroll men tack för att du frågar😘
Emma Öhling

2 Sophie:

skriven

Wiiie så kul!!! :D Och sjukt att tiden gått så fort!

Kommentera här: