Listan

Med inte ens en månad kvar till julafton och ynka två veckor till födelsedagen så kan man väl kosta på sig en önskelista. Suget efter en massa prylar har avtagit lite iom flytten. Jag spyr typ lite på alla grejer vi äger just nu men trots det fick jag ihop en lista på små önslningar. Hehe. Tomten, håll till godo.

Doftljus går det ju inte att ha för många av, det är trots allt en förbrukningsvara.
Hörlurar tycks liksom hårnålar försvinna för mig. Ett par guldiga från Happy Plugs hade kanske hållt sig kvar längre innan de förlagts!
Film till min Polaroid! Så att fler ögonblick kan förevigas!
Alex Schulmans senaste bok för lugnare tider... Nån gång lär det väl bli lite stiltje i vardagen igen tänker jag.
 
En citruspress så att vi kan få i oss viktiga C-vitaminer!
En Moccamaster har länge stått på önskelistan, nu till vårt nya kök hade den suttit ännu bättre!
En tunnare jacka för inomhusbruk. Ovan från Åhlens är en favorit.
Det blir ju vår igen en vacker dag. Ljusrosa skinnskor från Åhlens är perfekta vårskor enligt mig!
Diors klassiker, j'adore, vill flytta in i mitt badrumsskåp.
 
1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh så mycket fint och bra! :)

2 Tomten:

skriven

Men bilbanan då???

Svar: Äsch, sån har jag ju redan! Nån stans!
Emma Lindén Öhling

Kommentera här: