Kärlek och snuva

I lördags var dwt en magisk dag! M fick sin O och kärleken sprudlade! Uppdaterar om denna underbara dag när jag hittat min kamerasladd! Men kommer leva på den där dagen länge!


Just nu varvar jag nässpray, snytpapperet, powernaps och hostattacker med jobb. Det small till och så var jag superförkyld. Tre arbetsdagar till sen så blir det semester för hela femdagarsslanten. 

Malta bjuder upp till värmebölja, lite vind nalkas till helgen vilket känns uppskattat. Tror inte vi ger oss ut på några extrema eskapader dock men hade ju varit fint om det inte var helt olidligt varmt. Men samtidigt hellre gassande sol än monsunregn.

Ser så fram emot att klä mig i fladdrande långklänning. Äta glass på strandpromenaden och njuta av flera dagar med bara N som sällskap.

Kommentera här: