En månad gammal bebis och stjärnan i fönstret

Tänkte skrivit ett sammanfattande inlägg om hur första månaden med Cornelis varit, ja han blir EN MÅNAD idag, men har sedan ett par timmar tillbaka typ suttit såhär på grund av liten apa som inte vill vara ensam. (Skriver från mobilen nu i samma position).

Roa er gärna åt min smutsiga och oslingade mörka utväxt i håret!
(null)
Får summera en annan dag men i det stora hela så får jag ändå säga att det både är enklare och jobbigare än jag trott. Enklare för att det liksom inte är sååå många saker han hittils varierar i sitt lilla liv (vi pratar äta, sova, bajsa vilket är rätt lätthanterligt), svårare för att NÄR han inte vill göra något av just nämnda aktivitete så har man fan INGEN aning om vad han vill och DÅ känns det både i hjärta och själ.

Måste även få visa den fina adventsstjärnan som jag vann som jag nu fått hem och upp! Önskar att julen varade längre för trivs verkligen hemma nu bland allt pynt och mysiga ljuskällor.
(null)
(null)


Kommentera här: