En ny semesterplats

Från Östkuststuga till Småländsk farm till Värmländsk gård. Att hålla oss i stan på sommaren är visst inte vår grej. Vaknade redan 6.30 idag, kan dels berott på att solen sken in och korna råmade, dels på att nöden liksom verkligen inte har någon lag just nu. Hur många gånger kan man kissa på en natt?

Somnade dock om sedan och vi steg inte upp för frukost förrän 10.30. Älskar lunket och lugnet här! 

På schemat idag står utflykt till Kristinehamn för fika vid Vänern och loppis! Här kan man fynda allt, inte för att jag behöver något men sånt vet man ju inte förrän man ser det! 

Går att göra rätt fina fynd här i Nicklas pappas sambos lada också för den delen. Hittade en gammal ihoprullad karta över Europa i förmiddags när jag rotade runt på ett av magasinens loft. 

Två nätter till blir vi här, imorgon har jag noterat att det hålls auktion en bit bort så får se om jag lyckas få någon att skjutsa mig dit!

Avslutar med en bild på den flaskuppfödda kossan Ursula som är en av få kor som faktiskt vågar sig fram när man stövlar in i hagen med kameran i högsta hugg!

Kommentera här: