Jobba hemifrån

Imorgon bär det av mot Farmen för min del, sommarens säsong skall kickas igång. För att packa och ordna lite saker bestämde vi på redaktionen oss för att arbeta hemifrån idag. Kan känna att det var en ypperlig dag för hemmajobb!

Jag tog på mig att göra iordning frukost, min bästa måltid, och det blev färskfrysra croissanter som jag gräddade i ugnen (alltså bästa grejen från Piqard), färskpressad grapejuice och en "Banana split" med yoghurt, müsli, banan och jordnötssmör.

Nicklas är nu iväg och gör sitt livs dyraste köp (förutom lägenheten då) nämligen sin efterlängtade klocka som han sparat till väldigt länge och även fått 30-årsbidrag till. Väntar mig ett barn på julafton som kommer hem sen.


Jag skall sätta mig och jobba lite och i eftermiddag skall jag försöka få med Nicklas och titta på nya garderober. 

Kommentera här: