Kransenkväll

Igår gick jag och lade mig 21, jävlar så trött jag var. Projektet jag jobbar med just nu kräver all min tankeverksamhet och jag känner en press på att leverera, vill så gärna att det skall bli bra detta!!! Boostar med C-vitamin för att inte dra på mig nån förkylning nu vilket känns som en tidsfråga när temperaturen pendlar med 20 grader på ett dygn just nu!


Måttligt pigg alltså!


Efter jobbet undrade Fatima om hag ville haka på till Midsommarkransen där de hade lite längre öppettider och erbjudanden ikväll. Min första tanke var att tacka nej men sen insåg jag att det kunde vara skönt att faktiskt hitta på något som inte hade med jobbet att göra.

Det var ett bra beslut att åka ut till kransen, med snöblandat regn som föll så kändes det typ som julskyltning. Hittade sedan en lampa jag blev kär i, skall övertala N om att den kan bli fin i vardagsrummet!

Kommentera här: