Friday!

Ja men varför inte fortsätta ligga steget efter och delge lite gårdag. Det var en fin fredag som gentemot torsdagen gick i lite lugnare takt. 
Lunchen intogs i Bagarmossen ihop med svärmor som bjöd oss på utelunch på nyöppnade "Centan" som är en lite modernare  kvarterskrog i Bagis. Väldigt trevligt var det så det blir säkert fler besök.

Under eftermiddagen så blev det mys med tända ljus, julmusik (yes, jag har redan börjat) och så bakade jag en vit kladdkaka med hallon, mandel och citron.
(null)
(null)
Nicklas stod som sig bör för kvällens middag och denna fredag bjöds det på italiensk pytt. SÅ gott! 
(null) (null)
Trevligt att äta ihop med nakna kocken!
Sen bjöd jag på min kaka som jag måste få ge mig själv lite beröm för då den blev sådär perfekt kladdig inuti!

Efter middagen försvann N iväg till Danne för fotboll och jag kröp upp i soffan med Idol och Modus. 
(null)



Kommentera här: