Hej tomten, jag har varit riktigt snäll i år!

Med en månad kvar till min födelsedag och lika mycket plus 24 dagar kvar till Jesus fdelsedag så har jag börjat knåpa på min önskelista. Man får ha önskelistor trots att man är 28år.

Av miljonären (som jag visserligen inte känner) men som man ju kan hoppas på lära känna inom kort önskar jag mig:
  • Ett nytt guldarmband i samma modell som det jag tappat. Bismarcklänk och i bästa fall med en liten platta där något fint är ingraverat. På mitt förra var det mitt namn och studentår men känns konstigt att plagiera samma så det beöver det nödvändigtvis inte vara.
  • Handväska från Stella Mccartney, en fin liten sak gärna i någon färg som kontrast till den gråa och svarta jag redan har. Röd eller orsa kanske?!
  • En ny dator. Min nuvarande är seg och har tappat en knapp. Har inte så många krav förutom att det skall vara en Mac och gärna ha USB-port.
Av den vanliga tomten, han som kanske inte är miljonär önskar jag mig istället:
  • Ny grytlapp/grytvante i det gröna elefanttyget från Svensk Tenn.
  • Mockahandskar, dessa från Accent i vinrött är fina.
  • En korg att gömma fula pinaler i, denna från Ellos men finns även fina hos Afroart
  • Halskedja med bokstavsberlocker från Jane Koenig, 60cm kedja och varför inte E & N som bokstäver.
  • Inget lajban utan Rajban. Tappade mina i somras och skulle därför bli väldans glad över ett par nya klassiska svarta Clubmasters (Str 49-21)
  • En grov sax, gärna lite finare som kan hänga framme.
  • Handtvål från Other Stories. 
  • Innetofflor, ballerinamodell, från Flattered str 39.
  • Tekanna från Bodum, är så trött på mina små dåliga tésilar! (Finns i butik på Götgatan 32;).

Sen är det ju aldrig fel med presentkort. Tex på följande:
  • SF-bio
  • Twilfit
  • Euroflorist
  • Tidningsprenumeration (Tex family living)
1 Phar:

skriven

Var detta allt eller kommer att komma på något mer? Du sa ju glassmaskin till mig... Har den gått bort nu?

Svar: Allt? Åh nej, men detta är ju baaara till mig;)
Emma Lindén Öhling

Kommentera här: