Hans dag igår!

Igår var det hans dag! Min älskade, bästa, grymmaste och stundvis otroligt jobbiga mans födelsedag. Han är värd att firas flera gånger om men igår var det hans 31-årsdag som skulle avverkas. 


Frukost, skönsång och paket på sängen blev det innan jobbet.

Regnjacka från Rains, liten "detaljrakhyvel" från Barber & Books och en T-shirt från Samsö Samsö fanns i paketen. Lyckades även göra toastade croissanter, juice och lite lyxyoghurt. 

Efter jobbet så svirade vi om. Jag klämde ner mig och badbollen i en röd sammetshistoria och sen tog jag N under armen och åkte in mot Södermalm.

Restaurangbesök med Italienskt tema stod på menyn och "La Vecchia Signora" bjöd verkligen upp smaklökarna till dans. Grymt jäkla ställe.

Bara desserten fastnade på bild. Friterade munkar med hasselnötsglass och stekta äppelskivor med kolasås. Syndigt gott. Svamppasta till huvudrätt för mig och Barolobrässerat lamm för Nicklas var även det supergott. Hit kommer vi gå igen! 

Kommentera här: