Present och mindfucked

Satan i gatan vilket jäkla väder vi har fått i Stockholm! Regn och blåst som aldrig förr. Igår trodde jag att jag och Johanna skulle blåsa bort när vi var på utflykt ut till Värmdö. Idag håller jag mig dock inomhus för det här vädret vill man inte vistas i frivilligt.


Att man på posten sen får värsta fina "vara hemma och ledig inför bebis-gåva" gör ju att det känns lite enklare att bestämma sig för att inte gå ut!

Bland annat skämde fröken Svensson bort mig med praliner, inredningsmagasin, lyxté och ansiktsmask. Gissa en som kommer gå lös i badrummet ikväll och ordna hemmaspa!


Tycker förövrigt att det är sjukt att jag vaknar på morgonen, "hoppar" ur sängen och möter detta nedan i spegeln. Jag kan liksom inte relatera min kroppsform till mitt mående. Det kanske låter skönt men det är sååå förvirrande och man har ju känt sig mindfucked för mindre! Vill såklart inte ha massa krämpor men tycker ändå kroppen borde börja signalera till knoppen att den skall förbereda sig på att Köttvar skall komma. Eller är det världens största avsnitt av "Blåsningen"som håller på att spelas in?

Kommentera här: