En jobb-ig dag

Villen dag. Slut som artist. Huvudvärk och tröttare än tröttast. Har varit på jobbmöte nästan hela dagen och Cotten var med. Nog för att han är enkel att ha att göra med i 90% av sin vakna tid men det kan bli nog så påfrestande att ha honom med i ett mötesrum med folk man halvkänner och behöver vara fokuserad och skärpt kring. Slutade med att jag fick be en annan kollega att ta hand om honom en stund vilket var gund värt. När jag nån timme senare letade upp C satt han hos en annan borta vid ett skrivbord och var så nöjd så. Är så tacksam över att han, än så länge iaf, inte har problem med att vara hos folk han inte känner. 

När vi vid 17-tiden lämnade kontoret var både jag och Cornelis supertrötta och det finns inget värre då än att dessutom befinna sig på en knökafull buss i 45min. 

Inte många knop på kvällen nu kan jag meddela och jag hoppas att jag får sova mer än två timmar i sträck inatt. (null)

Kommentera här: