Lördag

Vaknade av att minst tog mest plats denna lördagmorgon. Han jobbar sig liksom från att börja natten i sin korg till att komm upp på min sida sängen för amning, ner i korgen igen för att ännu senare komma upp för amning på andra sidan och då blir han kvar där i mitten. Mysigt men trångt. (null)
Vid 10.00 gav vi oss ut genom dörren. Jag till söder för Sarahs baby-shower och Nicklas och Cornelis till stan för inhandling av ny drönare. (null)
(null)
(null)
Sarahs systrar hade ordnat så fint och själv bidrog jag med "blöjtårta". Den blivande modern fick också göra blindtest på barnmat... Såg sådär gott ut. (null)
(null)
I drygt fyra timmar var jag från Cornelis när jag åter kom hem och det känns väldigt skönt att det nu mera inte är några problem att vara ifrån honom såna långa stunder. Nicklas hade roddat både urpumpad bröstmjölk och ersättning och C hade tackat och tagit emot. 
När kvällen smög sig på så var det dags för nästa event denna lördag. Familjen Nylander knackade på dörren vid femtiden och sen följde en trevlig kväll med pasta, vin, choklad, utbyte av föräldraupptäckter och lek med deras lilla M. Nicklas fick aggera sagouppläsare på slutet och gjorde det med bravur. (null)
Nu skall här sovas och imorgon väntar en lugn söndag som avslutas med det sista babysimmet.


Kommentera här: