Svallet och spjälisen

Hallå hejsan i detta vedervärdiga gråa klimat som lagt sig som en möglig filmjölk över Stockholm. Jag undrar hur många dagar, DAGAR, inte månader, man tycker det är ett trivsam väder i detta land? Undra hur man skulle må om man levde i södra Europa alltså? 

För att livs upp det gråa så var jag igår på min favoritsalong. Salong US. Patrik som fixar mitt hår är en riktig stjärna och mina besök där blir alltid mycket längre än jag tror att de skall bli för vi har så trevligt. Sen att man känner sig flawless när man går därifrån är ju också himla härligt! (null)
Nu kommer ju inte jag själv få till detta svall så lär inte duscha på många dagar... Tur Nicklas åker bort nästa vecka.

Annars då? Cotten har uppgraderat sig från korg till spjälsäng och det hugger lite i hjärtat att han inte är sådär pyttig längre. Det hugger även i ögonlocken på mig pga trötthet på nätterna för jag måste mobilisera mig till sängens fotända där spjälsängen står för att få tag på honom. Korgen nådde jag från min sängplats och kunde då famla in nappen i sömnen typ. Får se om det går att stuva in spjälisen bredvid mig trots allt för annars kommer C sova i vår säng väldigt mycket framöver har jag en känsla av. (null)

(null)

Kommentera här: