Sommar och höst på samma gång

Poff och så blev det typ höst. Att man kan glömma hur olidligt varmt det faktiskt var ett  tag där i juli är ju rätt knäppt men nu längtar jag typ redan tillbaka till den där värmen! I tisdags tog vi kvällsdopp men idag är det raggsockor på.

De senaste dagarna har förärats med något lugnare tempo och det känns väldigt skönt för andhämtningen. Cornelis farmor har hälsat på, vi har haft kräftskiva på jobbet, jag har bakat bullar till teamen och idag hann vi upp till Jkpg för lunch hos mamma och  pappa. Tre veckor kvar nu av inspelningen här nere och även om det känns  lite som ett marathonlopp så ser jag också finalskumpan ploppa. 
Jag skall försöka njuta av den sista tiden här nere nu. Njuta av att slippa laga mat, ha barnvakt åt C, slippa städa och såklart av att ha äran att producera ett himla kul program ihop med toppenmänniskor. 

Ny vecka stundar och jag har fått ny energi! (null)
(null)
(null)

Kommentera här: