Veckan som gått

Ännu en vecka är gjord. Två more to go. Veckan som gått har förutom jobb berikats med en tripp till Gekås. Då bolaget jag arbetar för även producerar "Ullared" så åkte jag och några kollegor dit över dagen och hälsade på och såklart shoppade lite. Jag lyckades handla för nästan 3000 så det kanske inte var så lite men jag tycker faktiskt att jag gjorde många bra köp. Bara att jag hittade två julklappar kändes värt besöket! Mest handlade jag åt Cornelis. Enkla bodys, "slitochsläng"-pyjamasar, vantar, strumpor, godnattbok, miljövänliga tallrikar och bestick i bambu, haklapp, glassformar och ett mininackstöd för långa bilfärder. Till mig själv köpte jag bland annat ett läderskärp för 49kr, FYND, en stickad höstkofta, handskar och linneservetter.  (null)
(null)
Älskar att åka till Ullared!
(null)
En förmiddag denna vecka lyckades jag, N och C också komma iväg en stund själva. En fika på Skillingaryds enda vettiga café blev det. Underbart men kort. (null)
(null)
Om tre veckor så har vi lördagsfika på ett södercafé istället!
(null)

1 Finansministern:

skriven

Tja, vad är väl 3000 kr i Ullared...

Kommentera här: