Bio och 10h utan amning

Jag och syster gick på bio idag. "Mitt på dagen-bio". Bakom oss satt ett pensionärsgäng som förundrades över hur stor bioduken var och framför satt någon som på slutet hulkgrät. Filmen vi såg var "Ted", himla fin alltså! Måste börja lyssna mer på Ted Gärdestad igen och sen vill jag leta upp avsnittet från "Så mycket bättre" där Kenneth Gärdestad gästade!

Efter filmen gick vi och käkade och tog en öl. I bitande eftermiddagskyla letade vi oss bort över Medborgarplatsen, korsade Folkkungagatan och vidare bort till "Louie Louie". Nicklas och Cornelis hade egentid hemma så jag och syster passade på att få lite egentid vi med. 
Nu är klockan 23.30 och jag inser att jag inte ammat på typ 10h. Jag lämnade några flaskor urpumpat guld i kylen innan jag gick hemifrån så Nicklas har fått sköta alla matintag sedan 13.30, även efter att jag kommit hem. Tror jag dock får väcka min son snart för jag känner att det börjar bli dags att mata...  (null)

Kommentera här: