Lite av det tomten kom med

Tro det eller ej men det är redan tre veckor sedan julafton. Vart tar tiden vägen? Det har dock tagit oss typ fram tills nu att packa upp och tvätta allting från resväskorna och då kan jag ju i samma veva passa på att visa några av alla de fina klappar som jag och C förärades med. En del är dock kvar i Huskvarna fortfarnde då det var aningen platsbrist i bilen på hemvägen. 
 
Cornelis fick allt från böcker, skallror, tofflor till massor av fina kläder. Allt som gör att småbarn ser ut som små djur är ju bara för gulligt och i sin nya björnmössa blir han både gullig och varm så full pott på den. Kattpyjamas, tröja i favoritfärgen (enligt mig) senapsgult, supergoa hängslebyxor och en mjukisjacka blir perfekt i vår och sen en liten fluga som kom väl till pass på nyårsafton. Tack säger Cornelis igen till alla som skämde bort honom.
 
Själv hade jag också varit rätt snäll som fick diverse presentkort, mjuka sockor och mössa, kläder och inredningsdetaljer.
 
Sen fick jag även ett smycke. Inte vilket som helst heller utan ett guldarmband likt det jag förra året förlorade och verkligen sörjt då det betydde väldigt mycket för mig. Nu fick jag en fullvärdig ersättare av mamma och pappa, även detta med bismarchlänk och platta. Istället för mitt eget namn så bär jag nu Cornelis runt min handled och aldrig att jag sakll tappa detta! 


 

Kommentera här: