Ännu en vecka

Hallå där!
Fredag igen och jag känner att veckan som passerat verkligen kvalar in på vad som mest har känts som en "föräldraledig vecka". I alla fall sett utifrån att N jobbat alla dagar. Igår fick han göra ett snabbinhopp på invigningen av Zlatans nya Padel-center som skulle dokumenteras. Mäkta nöjd make som kom hem efter att ha skakat hand med Zlatan.

Sen att jag var på jobbmöte i måndags och idag skall på ännu ett kanske inte är lika mycket föräldraledigt men Cotten är ju ändå med. Kommer bli en spännande sommar tror jag. Inte helt som vi tänkt men en utmaning då och då mår man nog bra av. (null)
När blev förövrigt denna minimänniska såhär stor? Igår satte jag honom i sin babysitter och när jag kom tillbaka med min frukost så hade han hasat sig ner och låg på golvet...
(null)
Dags att trotsa minusgraderna nu och åka in till stan. Känns skönt att kliva ur tredagarsmjukisarna och få på sig något vettigt!
(null)



Kommentera här: