Hejdå helg och grattis syster

Helgen som gick var en prövning och en sån där tröskel jag sett komma och liksom haft lite magknip inför. Men nu är tröskeln passerad och det gick över förväntan. Inte för att jag tvivlade på att N och C skulle klara sig utan snarare att jag själv skulle ha ångest delux. Men som sagt, det gick så himla bra och det känns som att denna helgen bidragit till att jag nu känner mig lite friare. Som en sten som kastats ur ryggsäcken och gjort livet lite lättare. Nu vet vi att jag kan vara iväg och att C både kan vara glad och mätt under tiden!
Sen hur man anpassar brösten en sån dag är fortfarande en fråga. Pump på rasten hjälpte föga. (null)
Pga av jobb denna söndag så missade jag systers födelsedag men det rådde vi bot på igår istället. Bubbel, fisksoppa och marängsviss på balkongen bjöds hon in på och Cornelis fick testa välling för första gången så det blev fest för alla. (null)
(null)
(null)
(null)
Glassfest blev det efter att C somnat så vi fick även lite barnfri tid. (null)


Kommentera här: