Inköpen

(null)
Jag köper så mycket saker till C just nu så jag vet inte vad. Överkonsumtion så det står härliga till men jag kan inte tygla mig! Framförallt inte när vi snackar om återbruk och second hand för det blir ju inga pengar!

När vi var på stan förra veckan (då jag shoppade bort en gnällig dag) så fyndade jag följande:

Fyra fina mjuka bollar som är både kast och tuggvänliga på Afro Art. Dessa var dock inte second hand men hur fina???
(null)
På Emmaus i Götgatsbacken hittade jag följande efter noga letande. Mellan 25-50kr/plagg betalade jag.
(null)
Denna outfit med rödvita chinos, jeanskeps och en typ oanvänd långärmad t-shirt betalade jag 90kr totalt för.
(null)
En vit stickad overall, perfekt i vagnen i höst.
(null)
(null)
Och två lite mer vintageinspirerade "barnen i Bullerbyn-plagg". Rutig skjorta och randig romper. Sååå fina ju! 
Kan tillägga att jag i söndags även kammade hem ytterligare ett gäng kläder på Hornstulls återvinningsmarknad som kostade typ 0kr.
(null)
(null)


Kommentera här: