Barnmässa, sandkaka och lussebulle

Efter jobbet i fredags så kom syster hem till oss. AW stod på kvällsschemat så när C vaknat gick vi alla ner till Fandado för eras trippel-AW-meny. Tre smårätter ihop med tre smådrinkar för 200kr, kalasbra! Cornelis var även nöjd med sina majskrokar så efter AW:n blev det middag på Panefresco. Duktig Cotte som gillade läget hela kvällen. 
(null)
Lördagen går till historien som det mest "familjiga" vi gjort. En mässa om barnprylar. Underbara barn på Stockholmsmässan fick sig ett besök men det blir nog ingen repris nästa år. Hade det inte varit för att vi, av en slump, fått gratisbiljetter hade jag känt mig lurad. Betala 320kr (ihop) för att kolla på saker som är till salu som går att köpa i butik. Nej nej. Vi roffade dock åt oss lite gratisprover på våtservetter och klämmisar och Cornelis fick leka lite och dansa till Moraträsk så helt lottlösa gick vi inte där ifrån. (null)
(null)
(null)
Söndagen blev min och Cornelis dag. Vi lät Nicklas få lite egentid och gick istället ut och gungade, åt pinnar och sand. (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Efter sandkakefest blev jag själv sugen på något gott så årets första lussebullebak gick av stapeln. Godaste bullen om du frågar mig! (null)

1 H Heffner:

skriven

Säg till N att han har bunny-öronen bak-och-fram!

Kommentera här: