Jobbvecka och en smutsgris

Igår var jag trött när jag kom hem på eftermiddagen, första hela arbetsveckan sedan i somras (och då kör jag ändå bara 50% fortfarande), men jag tror att det nästan är "jobbigare" att arbeta halvtid och vara fullt fokuserad ett par timmar och sedan komma hem och få en rejäl dos Cornelisröj också innan dagen är slut än att fokusera helt på arbetet och sen komma hem till lite lugnare kvällshäng. Jag avslutade även fredagen med att besöka Frihamnen och Strix för att bland annat stämma av lite efter sommarens Farmeninspelning.

Veckan som varit har gått så himla fort! Allt vi suttit och roddat med på Swixer är så himla kul och jag nöp mig flera gånger i armen när jag och Fatima under veckan hade rekvisitarunda och botaniserade runt bland gamla porslinstallrikar, julpynt och tygbitar. 
(null)
(null)
Blev även bjuden på lite Kick-off av Fatima där vi njöt av drinkar och tilltugg på Pharmarium. (null)
(null)
Sen att få uppdateringar på väg hem från jobbet från den gulligaste smutsgrisen och hans pappa att man skall komma förbi lekparken gör ju att man smälter lite grann.  (null)
(null)
(null)
Så, nu blir det egentid lör-sön för mig då 30-årsfirande i Norrköping står på agendan. Trevlig helg!

Kommentera här: