Familjedagar

Vi har maxat dagarna som gått med att umgås en himla massa jag, Nicklas och C. Nu är Nicklas nämligen iväg under veckan igen för jobb så jag och Cornelis sköter oss själva.

Helgen som gått inleddes redan i torsdags kan man säga då jag bjöd Nicklas på middag på Fandado som tack för att han spenderade hela sommaren i Skillingaryd. Bästa ungen sov sig igenom hela middagen också, vältajmat gick vi dit lagom till att han skulle sova för natten vid 19. Jag åt bland annat en ny jordärtskockssoppa med tryffel som fanns på menyn och sen godaste dessertern (ätit den säkert fem gånger nu) med brownie, salta nötter, chokladmousse och kolasås. (null)
(null)
Sen blev det fredag och vi gick till lekparken. Det kändes som en roligare aktivitet i huvudet än det kanske var men det ser ju familjeidylliskt ut på bild iaf. (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Lördagen bjöd på sol och systerhäng i Kungsträdgården där det var food truck festival. Jag åt bland annat friterade indiska ostar! (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Sen har vi söndagen då Svärmor kom över på middag. Nicklas bjöd på sitt goda lamm med stuvad spetskål och jag bakade en äppelkaka. Balkongen med sin infravärme levererade ännu en kväll. (null)

Kommentera här: