Liten terrorist

(null)
Här är ett barn som må se fridfullt ut men när de där små ögonlocken öppnas så är det en liten förklädd galning och terrorist! Sova på dagen är just nu det värsta som han kan tänka sig vilket resulterar i icke rutinmässiga övertrötta tupplurar här och där. Igår somnade han efter trilskandes 21 på kvällen vilket är mycket senare än vanligt men tro inte att han tog sovmorgon för det, nej nej, 05.50 vaknades det och skulle inte somnas om.
(null)
(null)
Igår var jag och C hemma hos hans farmor där vi åt kroppkakor till lunch och passade på att leka på den fina gården. Denna dag (lite av en dagsform) föll gungan i smaken och han hade väl ro att sitta där i alla fall under tio minuter.

På tal om igår så bemödade jag mig även att snöra på springskorna, "lunkskorna", och flåsa runt i Hammarby sjöstad. Det var en sån jäkla fin kväll och folk satt på varenda uteservering trots vardag och mitt i september kl 20.00. Fick lite av ett lyckorus bara av vetskapen av att jag bor här, ett stenkast från detta fina. (null)
(null)
(null)
Idag är Nicklas ledig och vi skall ta tag i vårt bombnedslag till hem. Tvätta, dammsuga och göra sånt där nödvändigt för att inte hemmet skall förmögla.

Kommentera här: