Producentsommaren, check!

Alltså hallå där!
Gud det känns som att det riktiga livet stått på paus hela sommaren... MEN nu jäklar är vi hemma igen. 
De senaste två veckorna har varit så fulla av beslut, tankar, diskussioner och planering så det har liksom inte funnits tid till något annat. Sommaren har verkligen varit både precis så som jag förväntat mig på vissa delar (typ ständigt anträffbar och Skillingarydsbaserad) men ändå mer intensivt påfrestande psykiskt. Tänkte nog att jag skulle kunna koppla bort jobbet när jag hade lite lediga strödagar men det gick verkligen inte. inte för mig iaf. Tror och hoppas att jag roddat den här produktionen på bästa sätt utefter min förmåga och jag ångrar inte att jag tog chansen att producera den här säsongen av Farmen. Jag är faktiskt väldigt stolt över att jag har gjort detta och stolt över mig och Nickals som gjort det tillsammasn och även över Cornelis som lisksom anpassat sig till vilken jäkla situation han än hamnat i. 
 
Nu är det Stockholm, krispig höstdagar och bebisgos som gäller!
(null)


1 Phar:

skriven

Imponerande bra jobbat hela familjen!!! Ta nu någon vecka föräldraledigt...

2 Maria:

skriven

Du är grym! 💪🏼❤

Kommentera här: