Hejdå Swixer och hej nya tider

Ännu en anställning lägger jag bakom mig och tar med mig nya erfarenheter och minnen från Swixer film. Så otroligt glad att Fatima vågade anställa mig och jag är stolt över det vi tillsammans knåpade ihop och de lärorika möten vi lyckades få till under mina månader på Swixer. Nya utmaningar väntar nu oss båda men innan jag slår ner min kontorsrumpa på en stol i Frihamnen så skall jag maxa tiden med Cornelis och Nicklas fram till att C börjar på förskolan om nio dagar. 

Nicklas är nu iväg och jobbar med Idol under helgen men denna lilla frånvaro kompencerade min älskade make med att överraska med barnvakt och middag i torsdags. Lyx att få en sådan spontanöveraskning alltså! Våran favoritrestaurang i Sjöstan, Fandado, lade nämligen ner hux flux och flyttade in till stan så det var läge att se om de höll måttet på nya stället. Något de helt klart gjorde även om läget såklart var att föredra när det låg på promenadavstånd från oss. Godast på menyn denna kväll var en råbiff av wagyuflank med kalixlöjrom!
(null)
Ja, snart drar karusellen igång på riktigt då Nicklas kommer ha många resdagar denna vår och jag en kontorsplats som det tar minst 45 minuter en bra trafikdag att ta sig till. Så nu njuter vi av lugnet före stormen (som förhoppningsvis bara blir en lättare bris) och tar tillvara på dagarna tillsammans hemmavid. 
(null)
(null)

1 Anonym:

skriven

Åh, I will miss you!! ❤️ //F

2 Anonym:

skriven

Åh, I will miss you!! ❤️ //F

Kommentera här: