En vanlig, men ovanligt bra dag.

Det har varit en sån där extra bra dag idag utan att det egentligen varit något speciellt. Cornelis har varit superglad och tillfreds och lyckades för första gången rulla från rygg till mage. Jag fick även sova någorlunda okej inatt och solen som gömde sig stora delar av dagen kom fram tillslut.

Nicklas jobbade sin första dag på nya projektet idag och när han kom hem så tittade solen fram. Jag som bara varit ute en kort sväng på förmiddagen önskade ännu en promenad så vi gick ut alla tre. (null)
(null)
(null)
Det var så himla fint ute och när vi passerade en uteservering mitt i det varma kvällsljuset så kunde vi inte stå emot att bara "fånga dagen/kvällen" lite och slå oss ner. (null)
(null)
(null)
Tanken var inte att äta middag men va fasen. En vietnamesisk baguette kändes lite mer tilltalande än linssoppan som väntade hemma. Ibland vill livet bara att man njuter lite extra så då får man faktiskt göra det. (null)
(null)
Drygt sex veckor tills även jag börjar jobba nu. Hur snabbt går inte tiden? Tur att jag kan ta med denna lilla skrutt rätt mycket om jag vill för annars hade jag saknat ihjäl mig. 
(null)

Kommentera här: