Överraskningarnas födelsedag

Slut på ord. Ord är överflödiga. Vad kan man ens säga? 
(null)
(null)
(null)
Att fylla trettio överträffade alla förväntningar jag någonsin haft. Överraskad av familjen redan på fredagen, plötsligt satt alla bara där på Panefresco.
(null)
(null)
På självaste födelsedagen så vaknade jag för första gången på flera år av att även mina föräldrar sjöng för mig. Mysig frukost följde och sedan kom resten av dem närmsta för tårtakalas.
Bortskämd med presenter så det stod härliga till och med tårta i magen följde jag sedan Nicklas ut i decembermörkret för vad han sagt skulle vara en barrunda...
I själva verket var det världens överaskningsfest där Nicklas bjudit in så många människor som står mig nära att jag blir blödig av bara tanken. 
(null)
TACK TACK TACK TACK till ALLA som på minsta lilla vis bidrog till den här kärleksfyllda festhelgen! Extra stort tack till Nicklas son ordnat så bra och våra familjer som hjälpt till på så många sätt🖤


Kommentera här: