Cornelis första kalas

(null)
(null)
(null)
I söndags var det kalas, ett riktigt kalas med tårta, ballonger och födelsedagsbarn. Cornelis  hade nämligen sitt allra första födelsedagsfirande. Egentligen fyller han först nästa vecka men då vi denna helgen kunde få ihop våra familjer så kändes det ju perfekt att fira den lilla älsklingen redan nu.  (null)
(null)
(null)
Förutom generösa summor till hans sparkonto så fick han också en jättehärlig t-shirt, böcker, en liten leksakshund till samlingen och en plåtlåda full av mitt gamla duplo. Så himla kul att han nu leker med sånt jag lekte med som liten. 

Efter paketöppning var det dags för fika. Cornelis fick en pandatårta (ge mig gärna en applåd för hantverket för marsipanen var fan inte lätt att kavla ut) och såklart fick han smaka sin första tårtbit. (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Jag kan inte fatta att vi firat hans första födelsedag. Min älskade lilla skitunge. Kommer iaf kalla honom min bebis i ännu en vecka. Minst.
(null)
(null)
(null)
1 Olivia:

skriven

Grymt jobb med tårtan! 👌🏼👍🏻🙌🏻

Kommentera här: