Genomtänkta klappar

Jag har en mapp på min dator där jag sparar ner saker som jag önskar mig under året. När det sedan närmar sig födelsedagstider eller jul så kikar jag in i mappen och ser om det fortfarande är saker som jag känner att jag behöver/vill ha, är det inte det så kastar jag bilden. På det sättet så känns det iaf som att man inte önskar sig en massa hittepågrejer utan att det ändå är saker som man faktiskt vill ha.

Årets skörd ser ut som följer:
 
  • Frankie daily journal, en klassisk kalender att skriva i. Är så trött på att notera i mobilen! Sen här finingen brukar sälja ut fort men har sett att den finns på nätet fortfarande och hos Papercut på Krukmakargatan på söder.
  • Night cream "sensitive" från Emma S. 
  • En spillfri termomugg för kaffe ifrån Stelton
  • Halsduk i ull/cashmere från Samsoe & Samsoe (har även sett att Zalando säljer fina pannband från samma märke)
  • Ekologisk hårborste i trä, tex från jordklok.se
  • Pastelliga kuddar från Svenskt tenn och en till liten frukostbricka i mörkblått.
  • Min favoritparfym är slut, Miss Dior (eau de parfum)
  • Datorfodral från P.A.P I ekologisk ull
  • Muggar "Birka", hittade jag just själv på loppis så den är struken
  • Ring "Loving Heart" från Drakenberg Sjölin strl 17.5
Sen är ju presentkort en rätt så himla härlig grej. Åhlens, Weekday eller Centralbadet tex. Allra bäst är nog kanske ändå en upplevelse kring god mat, dryck, musik eller något välbefinannde. 

Kommentera här: