Jobbstart

(null)
Adjöken sa jag till denna skrutt igår och stoppade datorn i väskan och gick mot tunnelbanan. Det var länge sedan man hade lyxen att kunna ta sig till jobbet på dryga halvtimmen (bortsett från att man bor PÅ jobbet under Farmen) då de flesta bolag jag tidigare jobbat på ligger i frihamnen dit det känns som att det tar år att komma. (null)
Swixers kontor ligger på hantverkargatan, ett stenkast från Fridhemsplan och med Stadshuset som blickfång. (null)
Blommor på det antika skrivbordet välkomnade mig och den första dagen blev en klassisk "komma till rätta, få igång mailen, insupa den nya platsen-dag". Imorgon är det redan fredag och min andra arbetsdag stundar! Lite av en mjukstart då jag var ledig idag men nästa vecka blir det femdagarsvecka och lite fler rutiner att erövra.
1 Johanna weiner :

skriven

Jobbar du fredagen den 16 oktober? Kan kanske komma förbi å säga hej💞

2 Anonym:

skriven

November menar ja ju 😂

Svar: Ja men det tror jag! Är du uppe då😍
Emma Lindén Öhling

Kommentera här: