Höstbebis

(null)
Jag har rensat i Cornelis garderob nu efter sommaren. En del har åkt upp på tradera, en del har hamnat i skänka vidare kassen och lite plagg har hamnat i en "jag förmår mig inte att göra mig av med-låda". 

Nu har C rätt mycket kläder kvar ändå (mycket tack vare ärvda kläder och tidigare loppisfyndande) men lite nytt ville jag ändå köpa till honom.

Jag tror att hösten är Cornelis månad då jag tycker han är så jädrans fin i brunt, senapsgult och lite jordnära färger. H&M:s höstnyheterkändes liksom bara som gjorda för honom.
(null)
Gråa mjuka hängselbyxor, ett gulbrunt mjukisset med prickar, ett tunnt set med tröja och tights med taxar, ett par brunrandiga tights och två mössor blev det. Alltså en mössa med kaninöron, blir det sötare???

Skor har vi flera stycken till honom redan. Alla inköpta på secondhand eller avlagd från mig och min syster (hur bra?!). Är det något jag verkligen skall försöka att inte köpa nytt så är det skor. Känns som pengar i sjön då det går att hitta typ oanvända miniskor för en tiondel an nypriset.
(null)
(null)

Kommentera här: