Rätt mycket vardag

Det är rätt mycket vardag nu. Inget världsomvälvande att skriva om liksom. Den här veckan har jag jobbat som vanligt utan feber eller annan skit och även Nicklas har jobbat tre dagar så svärmor har fått barnvakta både hemma och inne på Magasin 5 i frihamnen där Nicklas var och jobbade med Biggest loser.
(null)
Utöver jobbet så försöker jag planera in en Oslo-helg senare i vår ihop med bästisar och sen scrollar jag Hemnetappen och bostadssajter för att hålla koll på nyproduktioner i söderort. Kollar även gamla renoveringsobjekt men om jag och Nicklas skall ha råd med ett äldre hus här i krokarna behöver det vara näst intill fallfärdigt i sitt skick. 

Åt även årets första semla idag. Det om något bör ju skrivas om. Även om jag var helt förstört mätt efteråt. (null)


Kommentera här: