Möhippa och psykbryt

Snart är hon fru. Sarah! En av mina äldsta vänner. En fin helg med spa, afrikansk dans, mordgåta och övernattning i mysiga stugor innehöll hennes möhippa. 
Tänkte att jag ville inleda med dem härliga minnena här innan vardagsveckan tog vid. (null)
(null)
Ja detta blev en längre "ledighet" än vad som var tanken när jag lämnade kontoret i fredags. Efter en megasuperhärlig helg med möhippa så fick jag snällt rätta mig i VAB-ledet och ta över stafettermometern från Nicklas som skulle till Göteborg och jobba. Tror kanske att jag idag haft min värsta dag som mamma. Alltså jag har varit så fruktansvärt trött på min son, så trött att jag tänkt tankar som man inte vinner "mom of the year" med så att säga. Skrek vid ett tillfälle så högt och argt på honom att jag själv började gråta efteråt. Men jag klarade inte av ett sjutusenelfte "BAAAAAA TIIIIII" och gallskrik som påföljd då jag INTE VET VILKET JÄVLA AVSNITT AV BAAAAABBLARNA DU  MENAR ATT DU VILL TIIIIIIITTA PÅ.

Sen tog han av sig skorna i sandlådan, ställdes sig upp vid blöjbyte så det kom bajs överallt, vägrade sitta i vagnen, kastade dricksglaset i golvet så det gick i tusen bitar och satt tillslut i mitt knä och drack sin välling. Då älskade jag honom igen.
(null)
(null)
(null)
(null)




Kommentera här: