Loka Brunn

Det där med semester... Vad menas med semester egentligen? Om det ordet endast symboliserar när man har ett jobb som man utför varje dag och sedan tar paus ifrån (trots att man får betalt) och sedan återgår till igen efteråt så har jag aldrig haft semester. Sommarlov har jag haft och jag har varit ledig ganska många gånger. Men just semester vet jag inte om jag kan lägga till som en egenupplevd händelse.

Hur som haver så försöker jag och Nicklas planera våra lediga dagar under Farmen (kanske är det DET som är semester) och har nu bokat in första lilla aktiviteten. Några dagar i Värmland är tanken att vi skall försöka få in nämligen. Andas lite landetluft, smygfota rödhåriga kor och tassa runt på gammal knarrande parkett. Efter dessa dagar har vi sedan bestämt oss för att övernatta en natt på Loka Brunn. Utnyttja deras spaavdelning, äta gott och bara njuta lite av sommaren!
 

Kommentera här: