Blomsterbud

När jag i fredags kom hem från jobbet så plingade det på dörren. Utanför stod ett blombud och fattade ingenting, vem skickar blommor till mig så här en vanlig dag, trodde det kanske skulle till grannen. Men icke, det var världens bästa man som skickade spontanblommor. Man älskar ju det! Även om jag till skillnad från honom ändå tycker att alla hjärtans dag är en fin dag så håller jag med om att man blir otroligt mycket gladare över en överraskning så här en vanlig dag!

Nicklas är bäst!

När vi ändå är inne på blommor kan jag ju visa upp den andra buketten här hemma som har en vecka på nacken. En liten blandad kompott av Anemoner, Ranunkel, lite gröna grejer och Eucalyptus.


Helgen är snart över, ny arbetsvecka stundar. En rätt enkel vecka utan större åtaganden i nuläget.

Kommentera här: