Iskallt

(null)
Satan i gatan vad kallt det blivit. Inte för att jag behövt gå ut (tack och lov för det) men ändå, lär ju inte gå ut de närmsta dagarna heller om det fortsätter hålla sig under -10. 

Solen dök dock upp framåt eftermiddagen efter att snön vräkt ner ett tag. Men inte ens den vackra blåa himlen kunde lura ut mig så det blev fritt från frisk luft för andra dagen i rad för mig och C. 

Dagen blev dock inte lika pyjamasprydd som gårdagen då vi först fick fikabesök av Johanna på förmiddagen och sedan lunchsällskap av svärmor till lunch. Framåt 19-tiden kom sen N hem efter att ha bilat halva Sverige runt sedan igår.

Imorgon blir nog en lugn dag den också, tror inte jag haft sånt här sakta lunk i tre dagar i rad sedan C kom. Tur det kan jag känna för man hinner ju bli rätt rastlös trots trippla streamingtjänster utöver det linjära tv-utbudet.
(null)

Kommentera här: