Lite fredag, mello och hår

Det är fredag och mellohelg stundar. Jag tycker faktiskt att det är kul med mello. Inte nödvändigtvis kvalitén på låtarna men hela grejen. Det förenar människor, bjuder upp till diskussioner om värdsliga saker som får folk att känna att deras åsikt betyder något (även om så inte är fallet). Det är glatt och färgsprakande i en årstid som annars är rätt grå. I morgon i Karlstad så gör även fina Fredrik "Fab Freddie" debut som sidekick och jag är så otroligt glad för hans skull, en sån förebild för barn och ungdomar! Sen spelar även kusins sambo ihop med Ebbot i en mellanakt så det får vi inte heller missa! (null)

I brist på egen schlagerglamour denna morgon så måste jag visa hur mitt hår såg ut för en vecka sedan när jag lämnade "Salong US" och Patrik. Där snackar vi redo för vilken festlighet som helst.  (null)
(null)
I ett annat liv skall jag ha en egen stylist som fixar mitt hår varje dag.
Trevlig fredag på er!

Kommentera här: