Helgen! Fast förra.

Jag har börjat nytt jobb igen. Eller det är ett nygammalt jobb för detta blir sjunde sommaren i rad som jag jobbar på Strix television. I år börjar jag dock tidigare för att verkligen kunna vara med från start i planeringen kring farmens kommande säsong.

Förra helgen, sista innan jobbet drog igång så hade vi ett par så himla härliga dagar. Vårens första riktiga helg kändes det som. Först och främst fick jag klä mig i paljett och ihop med ett gäng fina kompisar heja på Fredrik i Let’s dance. (null)
(null)
Efterfest på Taverna Brillo följde och jag njöt varje minut av att hänga med fina vänner. (null)
Sen blev det lördag och solen sken. Cornelis var mitt i sin ögoninflammation så vi ville inte direkt hänga med andra barn så vi åkte in till stan för en klassisk city-dag. Lek i Kungsträdgården, vinlunch på Eataly och kaffe i solen. Cornelis åt en bar nportion restaurangmat för första gången och det kändes så himla mysigt att beställa in mat från menyn till hela familjen.  (null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera här: