Två bra helger

Det var med lätta steg jag gick från jobbet i fredags. Det är en så skön känsla när man jobbar med ett projekt där man känner att man är trygg i sin roll och till skillnadad från förra året som var mitt första som producent så känner jag i år att jag vågar tro på mina egna idéer än mer än förra då det främst gällde att ta över stafettpinnen och fortsätta upprätthålla det populära program som Farmen är.
Sen att Nicklas skickade en bild på en glad C som just hämtats från förskolan kändes som en stor sten som lossnade från hjärtat. Han har gråtit alla dagar när vi lämnat den här veckan men att han idag stod på gården med andra barn och "var med" i någon form av lek som de större barnen hade kändes så skönt. 
(null)
I går, lördag, så hade nog C en av sina bästa dagar på länge också. Glad från start och rolig att vara med liksom. Han kändes så tillfreds så vi chansade och gick ut och åt på kvällen och han var så jädrans duktig och satt hyfsat uppfostrat hela middagen och var nöjd med sin överpriserade hamburgetallrik som vi trots reducering till hamburgekött med pommes fick betala 89kr för. Värt ändå för han hade att syssla med hela tiden och hela biffen slank ner. Då han fortfarande var vid gott mod efter midagen blev det även (efter lite mås-jakt) två glas bubbel på panefresco innan vi gick hem. 
(null)
(null)
(null)
Två fina helger på rad har vi haft nu. Förra helgen hade vi även besök av mamma och pappa så det var ju inte heller fy skam!
(null)
(null)
(null)


Kommentera här: