Träningstankar

Sitter still SÅ mycket just nu och får verkligen kriga mig ut efter jobbet. Jag har liksom inte alls hittat tillbaka till nån trönibgsglädje efter att Cornelis kom. Det är lätt (och lite sant) att skylla på att tiden inte finns. Inte heller samma ork. Men det är ju också en ond cirkel för orken kommer ju med den fysiska aktiviteten. Under den gångna veckan har jag iaf varit ute och joggat/gått tre gånger och det är fan en bedrift i sammanhanget. Kommer absolut sakna Hammarbyhöjden och Hammarbysjöstad som område allra mest efter flytten. Lägenheten som sådan har jag börjat distansiera mig till men området kommer alltid ligga mig nära hjärtat. Det är ju liksom den enda platsen jag bott på i Stockholm och har så gjort i 8 år snart. Det enda stället som varit lika mycket "mitt område" som Egnahem var under uppväxten. Men Länna med närheten till Drevviken etc kommer nog också bli "mitt" tillslut. Sen hur träningssituationen blir lättare eller svårare när man har en egen tomt etc det återstår att se. Hade verkligen behövt en månads bootcamp där man inte behövde tänka på något annat än att komma iform för att liksom lyckas komma in i könskan att det är skönt att röra på sig igen. 

Kommentera här: